onsdag 11 november 2009

De senaste dagarna




Jo i söndags var jag alltså på Saxon + Anvil gig på KOKO. Var mycket bra. Extra roligt att se Anvil efter att man sett filmen the story of Anvil. Båda banden levererade. Men med Saxon tog det en 1 timme innan jag kände igen någon låt. Och efter första (..hmm nu upplever jag min första förlust av ett svenskt ord, kan bara inte komma på vad det heter) vi säger "encore" så hade det fortfarande inte spelat varken Crusader eller Princess of the Night. Men det trumfade med att ha båda låtarna i andra encore.

I tisdags tog jag en öl med Emma från facebook-gruppen "ny i London". Hon är från skåne och jobbar som au-pair. Stackarn var förkyld men annars var det trevligt.

Idag har jag jobbat sent för att kunna ta ut ledighet när Sara hälsar på om 10 dar. Råkade svulla lite på KFC också.. Inte mitt fel att det ligger mellan jobbet och tunnelbanestationen :) Något annat som ligger på samma gångväg är en "Dianetics and Scientology"-kyrka. Idag hade de gratis IQ-och personlighetstest. KFC verkade nyttigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar